Een website als krachtig middel om nieuwe klanten aan te trekken

Webdesign en -development, WordPress website

Exclusiviteit, persoonlijke benadering en advies op maat. Dát is UW Optiek en Oogzorg. In oktober 2018 opende de winkel voor het eerst haar deuren in Scherpenzeel. De bezoekers worden hartelijk ontvangen en persoonlijk geholpen. Naast de winkel in Scherpenzeel, wil UW Optiek en Oogzorg ook online vindbaar zijn voor (potentiële) klanten.

Samen met UW Optiek en Oogzorg, ben ik gaan zoeken naar een passende online strategie. Een krachtige website waar exclusiviteit, hartelijkheid en advies de boventoon voeren. Net als in de fysieke winkel.

Creëren van vindbare content en een
online uitstraling die naadloos aansluit

Meer klanten naar de winkel 'trekken'. Dat is de online doelstelling van UW Optiek en Oogzorg. Tijdens het ontwikkelproces lag de focus op het creëren van vindbare content. Daarom is de website voorzien van een uitgebreide blog en landingspagina's op product- en dienstniveau. Daarnaast heeft de website een uitstraling die naadloos aansluit, op die van de fysieke winkel; Exclusief, persoonlijk en advies op maat. Zo trekt UW Optiek en Oogzorg ook online, klanten aan die bij haar passen.

Enthousiast? Laten we over jouw project praten

Laten we kennismaken