Zichtbaar maken van een interim starter in de food- en agri sector

Logo en huisstijl, Webdesign en -development

Advies en interim met focus op groei. Groei van de organisatie, maar ook persoonlijke groei van personeel. Dat is de doelstelling van Temporal. Na 15 jaar ervaring in de food- en agri sector, besloot de (inmiddels) eigenaar van Temporal zijn kennis en ervaring te gaan delen in de vorm van deze startende onderneming.

Temporal begon als startende onderneming met een schone lei. Aan Omnitief de uitdaging om Temporal zichtbaar te maken in de markt. Ik mocht de volledige huisstijl ontwerpen en deze vervolgens doorvoeren in verschillende uitingen. O.a. de website en de bedrijfsauto.

Aanspreken én overhalen van verschillende
doelgroepen binnen de food- en agri sector

De website van Temporal is voornamelijk bedoelt om laagdrempelig leads te genereren. De website is ontworpen voor het inzetten van (vindbare) content per doelgroep en onderwerp. Dit alles is afgewerkt met een aantal call to actions, die de bezoekers overhalen om contact op te nemen, of meer informatie aan te vragen. Met recht een resultaatgerichte website.

Enthousiast? Laten we over jouw project praten

Laten we kennismaken