Word jij al gezien en benaderd door jouw ideale klant?

Robin van Beek

Eigenaar / Ontwerper

0318 250 207

welkom@omnitief.nl

Volg op Linkedin

Vrijblijvend kennismaken

Een consistent merk
bouwen, hoe doen we dat?

stap 1

Ontdekken

Allereerst gaan we vrijblijvend kennismaken en ontdekken we wat de kern is van jouw vraagstuk.

stap 2

Funderen

Op basis van jouw verhaal en ideale doelgroep, bepalen we een doordachte merkstrategie.

stap 3

Ontwerpen

We ontwerpen een herkenbare huisstijl, die het karakter van jouw bedrijf weerspiegelt.

stap 4

Bouwen

Tot slot blijven we bouwen aan jouw merk, bijvoorbeeld met een maatwerk website.

Wat gaat het je brengen?

Dit gebeurd er als we het karakter van jouw bedrijf vertalen naar een consistent merk met een duidelijke merkstrategie:

  • Jouw merk straalt karakter uit
  • Je bent onderscheidend t.o.v. concurrenten
  • Je weet wat jouw eigen verhaal is
  • Je trekt jouw ideale doelgroep aan
  • Er ontstaat houvast om te focussen op de juiste doelgroep en activiteiten
Vrijblijvend kennismaken

“Robin heeft op professionele wijze, binnen een strakke planning, een prachtige website ontworpen en gerealiseerd. Het resultaat past erg bij mij als opdrachtgever, dus missie geslaagd. Ik kan een samenwerking daarom van harte aanbevelen.”

Jan Visser, Studio Jan Visser

“Wij hebben onze website laten maken door Omnitief. Robin is super enthousiast, denkt met ons mee en komt met goede ideeën. Ook zijn nazorg voor de website is perfect, zeker een aanrader.”

Dieter van Ek, UW Optiek + Oogzorg

“Als je gaat samenwerken met Omnitief, dan weet je waar je aan toe bent. Robin houdt van duidelijke afspraken en heldere communicatie. Vooral in een creatief proces zijn dit goede elementen voor een daadkrachtige samenwerking.”

Daan Boot, Ontwerp & Fotografie

“Robin denkt goed mee en ik ben superblij met het resultaat. Hij is bereid een stapje extra te doen als dat nodig is. Hij is geduldig en heeft alles heel goed uitgelegd zodat ik mezelf kan redden nu de website klaar is. Fijn dat hij op de achtergrond aanwezig blijft.”

Margreet Krottje, Overleven in het nu

Bouwen aan een consistent en herkenbaar merk?

Laten we kennismaken