Wie is jouw ideale doelgroep en hoe ga je hen bereiken?
Aantrekkelijke en opvallende marketing uitingen zijn een middel. Maar, met welk doel zet je ze in en wat is jouw verhaal? Om jouw ideale doelgroep te bereiken, is er meer nodig dan een opvallende huisstijl of website. Het gaat erom dat je jouw verhaal weet over te brengen, op een manier die jouw doelgroep aanspreekt. Daarom leggen we eerst een stevige fundering waarop we kunnen gaan bouwen.
Fundering leggen met een doordachte merkstrategie
Een succesvolle merkstrategie begint met onderzoek. Om jouw verhaal de wereld in te sturen en je ideale doelgroep te raken duiken we eerst in de kern van jouw bedrijf. Pas daarna gaan we nadenken over een passende uitingen, waarmee we jouw verhaal kunnen overbrengen. Strategie klinkt misschien vaag, maar dat is het juist niet. Een doordachte strategie zorgt voor structuur en aanknopingspunten, waar we allemaal wat aan hebben in het ontwerpproces. Tijd voor een vrijblijvende brainstormsessie over jouw vraagstuk?
Een stevige fundering leggen voor
jouw merk, dat doen we zo:
Kick-off
Eerst nemen we, tijdens de project kick-off, jouw bedrijf en ideale doelgroep onder de loep.
Concept
We leggen oa. jouw merkwaarden, merkverhaal en doelgroep vast in een creatief merkconcept.
Strategie
Dan bepalen we een duidelijke merkstrategie. De fundering voor jouw merk en marketing.
Ontwerpen
Nu er een scherpe merkstrategie ligt, kunnen we passende uitingen gaan ontwerpen.
Ken jij jouw eigen verhaal en ideale doelgroep?
Voordat we gaan ontwerpen, leggen we een doordachte fundering. We beginnen met een vrijblijvende kennismaking.
- Inzicht in jouw bedrijf en doelgroep
- Focus aanbrengen in jouw merk en marketing
- We bepalen oa. jouw visie, missie, merkwaarden en merkverhaal
- Je ontvangt concrete handvatten