Wie is jouw ideale doelgroep en hoe ga je hen aanspreken?

Robin van Beek

Eigenaar / Ontwerper

0318 250 207

welkom@omnitief.nl

Volg op Linkedin

Aantrekkelijke en opvallende marketing uitingen zijn een middel. Maar, met welk doel zet je ze in en wat is jouw verhaal? Om jouw ideale doelgroep aan te spreken, is er meer nodig dan een opvallende huisstijl of website. Het gaat erom dat je jouw verhaal weet over te brengen, op een manier die jouw doelgroep aanspreekt. Daarom leggen we eerst een stevige fundering waarop we kunnen gaan bouwen.

Fundering leggen met een doordachte merkstrategie

Een succesvolle merkstrategie begint met onderzoek. Om jouw verhaal de wereld in te sturen en je ideale doelgroep te raken duiken we eerst in de kern van jouw bedrijf. Pas daarna gaan we nadenken over een passende uitingen, waarmee we jouw verhaal kunnen overbrengen. Strategie klinkt misschien vaag, maar dat is het juist niet. Een doordachte strategie zorgt voor structuur en aanknopingspunten, waar we allemaal wat aan hebben in het ontwerpproces. Tijd voor een vrijblijvende brainstormsessie over jouw vraagstuk?

Vrijblijvend kennismaken

Een stevige fundering leggen voor
jouw merk, dat doen we zo:

stap 1

Kick-off

Eerst nemen we, tijdens de project kick-off, jouw bedrijf en ideale doelgroep onder de loep.

stap 2

Concept

We leggen oa. jouw merkwaarden, merkvisie en merkmissie vast in een creatief merkconcept.

stap 3

Strategie

Dan bepalen we een duidelijke merkstrategie. De fundering voor jouw merk en marketing.

stap 4

Ontwerpen

Nu er een scherpe merkstrategie ligt, kunnen we passende uitingen gaan ontwerpen.

Ken jij jouw eigen verhaal en ideale doelgroep?

Voordat we gaan ontwerpen, leggen we een doordachte fundering. We beginnen met een vrijblijvende kennismaking.

  • Inzicht in jouw bedrijf en doelgroep
  • Focus aanbrengen in jouw merk en marketing
  • We bepalen oa. jouw visie, missie, merkwaarden en merkconcept
  • Je ontvangt concrete handvatten
Vrijblijvend kennismaken

“Robin heeft op professionele wijze, binnen een strakke planning, een prachtige website ontworpen en gerealiseerd. Het resultaat past erg bij mij als opdrachtgever, dus missie geslaagd. Ik kan een samenwerking daarom van harte aanbevelen.”

Jan Visser, Studio Jan Visser

“Wij hebben onze website laten maken door Omnitief. Robin is super enthousiast, denkt met ons mee en komt met goede ideeën. Ook zijn nazorg voor de website is perfect, zeker een aanrader.”

Dieter van Ek, UW Optiek + Oogzorg

“Als je gaat samenwerken met Omnitief, dan weet je waar je aan toe bent. Robin houdt van duidelijke afspraken en heldere communicatie. Vooral in een creatief proces zijn dit goede elementen voor een daadkrachtige samenwerking.”

Daan Boot, Ontwerp & Fotografie

“Robin denkt goed mee en ik ben superblij met het resultaat. Hij is bereid een stapje extra te doen als dat nodig is. Hij is geduldig en heeft alles heel goed uitgelegd zodat ik mezelf kan redden nu de website klaar is. Fijn dat hij op de achtergrond aanwezig blijft.”

Margreet Krottje, Overleven in het nu

Wil je jouw ideale doelgroep aanspreken?

Laten we kennismaken